22.9.09

Awesome - eller...?

Anna har tagget mig. Jeg er glad for, at vi sniger uden om award-delen - men selve legen med ti små afsløringer under sloganet "I am me. Don't like? I don't care", synes jeg er okay. Jeg har været lidt i tænkeboks og er kommet frem til et par nævefulde facts, som jeg muligvis aldrig, muligvis for længe siden, muligvis kun i tankerne har delt med jer tidligere.

  1. Jeg har kun brugt mit motorcykelkørekort tre gange i de 15 år, jeg har haft det. Ikke af mangel på lyst - jeg har bare ingen motorcykel. Men en dag...


  2. Jeg har en gang siddet i et fly på havets bund. En lille Hell Cat som var blevet skudt ned ved Salomonsøerne under WWII og som vi dykkede ned til og kravlede ind i. Meget surrealistisk oplevelse.


  3. Jeg har brugt mascara næsten hver dag siden 7. klasse, men ellers er jeg virkelig dårlig til det der makeup. Der må have været et eller andet kursus i teenageårene, jeg missede.


  4. Jeg bliver aldrig elitesportsudøver igen. Men jeg bruger stadig meget af det, jeg lærte om mig selv i de år.


  5. Jeg meldte mig ud af folkekirken, da jeg blev myndig. Jeg er hverken konfirmeret eller døbt, men gik til konfirmationsforberedelser alligevel - for at være sikker på, at jeg valgte rigtigt. Når folk spørger, plejer jeg at sige, at jeg ikke er religiøs - men at jeg er troende.


  6. Jeg har i årevis båret på en formidlingslysten skribent i maven. Alligevel har jeg sagt nej tak til ikke bare et, men tre bogprojekter i samarbejde med landets største forlag.


  7. Jeg har aldrig været på Roskilde Festival. Eller på højskole. Heller ikke efterskole. Men jeg flyttede hjemmefra og på kostskole, da jeg var 16.


  8. Jeg har en gang brækket næsen på mig selv. Men jeg har aldrig prøvet at have gips på.


  9. Jeg holder meget af at føre samtaler med min farfar. Han døde fire år før jeg blev født.


  10. Jeg bor i øjeblikket alene. For første gang i mit liv. *

Og så er det meningen, at man skal tagge 3-10 andre - jeg har set legen florere flere forskellige steder efterhånden og har intet begreb om, hvor mange, der allerede er tagget og har takket nej - men vil vove forsøget og spørge, om Badut, Zette, Vita, Julia, Grønlandsposten, Lene, Majsemor og Nille vil lege med? Og fordi jeg nu har omdøbt legen fra Awesome Girl til bare at hedde "Awesome", så tænkte jeg, at Donald og Jens måske også ville lege med?

* (bare rolig, vi er stadig kærester! Jeg er blot græsenke i tre måneder, mens skipper er styrmand - men det ER virkelig det længste, jeg nogensinde har prøvet at bo alene!!! Crazy!)

5 kommentarer:

  1. Jeg må være lidt skør, jeg har ikke noget imod at deltage i "Awesome Girl" Ooops "Awesome" :-)

    SvarSlet
  2. Hehe, jeg kaldte både Capac og Morfar for 'girls'. De tog det i stiv arm, som de karlfolk, de er:)

    SvarSlet
  3. Jeg bliver simpelthen nødt til at springe over. Jeg har alt for travlt. Jeg har også en mail fra dig som jeg lige skal have besvaret og det er snart en hel uge siden jeg fik den. Gisp og støn.... Og undskyld!

    SvarSlet
  4. Jeg er med - når jeg lige får pustet ud og kommer til Danmark, forhåbentlig i morgen...

    SvarSlet
  5. Herligt, tusind tak for at du ville lege med!

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!