24.9.09

Det kan Facebook åbenbart også bruges til...

Er netop kommet hjem fra havnen, hvor jeg var ude og overdrage vores kompressor til den nye ejer. Vi er færdige med at sandblæse på båden og har ingen steder at gøre af apparatet, så det bedste, der kunne ske for alle inkl. kompressor, var at den kom videre i systemet. Nu skal den så flytte til Jylland og vil forhåbentlig blive brugt flittigt.
Hvordan jeg fandt en køber? Via Facebook såmænd. Jeg ville egentlig have brugt Den Blå Avis, men kan ikke rigtig gennemskue om jeg vil acceptere deres nye brugervilkår, så jeg tænkte, jeg lige ville give Facebook en chance først. Og mindre end en time efter at jeg havde skrevet, at den var til salg, havde en køber meldt sig (faktisk var der tre, som var interesserede, men der var jo kun én kompressor...). Meget mere effektivt end den blå avis - det kræver selvfølgelig lige, at der er nogen i ens netværk, der lige mangler det, man gerne vil af med.

Endnu et punkt på to do-listen kan hermed streges :-)

4 kommentarer:

  1. Den ide kan jeg da godt bruge. Skal sælge en andelslejlighed :-)

    Fremragende ide! Måske kan vi også sælge sofaen :-)

    SvarSlet
  2. >Donald
    Det er i hvert fald et forsøg værd!

    SvarSlet
  3. Hej Lotte.

    Genial idé, du fandt på der!
    Jeg kan heller ikke finde ud af hvad de nye regler på DBA betyder.
    Er der nogle kvikke "bloggere" som kan forklare det for mig?

    Mange hilsner fra
    Jannie

    SvarSlet
  4. >Jannie
    Velkommen til :-) Dejligt med nye "stemmer" i kommentarfeltet!
    Jeg ville ønske, jeg kunne forklare, men det er netop uigennemskueligheden der har gjort, at jeg indtil videre ikke vil bruge dba.dk.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!