2.10.09

Ud på eventyr

Min kæreste er på eventyr. Et sejlende jobtilbud dukkede op, og det var simpelthen for godt til, at han måtte sige nej til det. Eneste betingelse fra min side var, at det ikke gik ud over vores eget bådprojekt, og med en ekstra indsats, svigermors hjælp og indfrielse af tjenester hos venners kontakter lykkedes det at sætte tempoet op i en grad, der betyder, at jeg ikke er nervøs. Heller ikke selvom kæresten først kommer hjem igen til december. Vi har stadig hele foråret til at nå de sidste ting, og nu mangler vi ikke længere så meget.

I morgen flyver jeg til Malta for at mødes med den glade sømand. Han sejlede derned, men så lang tid har jeg desværre ikke til rådighed, så jeg er nødt til at føje en flyrejse t/r til mit CO2-aftryk. Til gengæld har jeg planer om at vandre og cykle rundt på Øen, der ikke er større end Langeland. Jeg glæder mig til en uges afspadsering under varmere himmelstrøg i selskab med min kæreste i et lillebitte land med masser af natur, kultur og historie.

9 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt - Valetta, tempelriddere og smuk snuk natur... glæd dig!

    Det bliver sikkert også skønt at se kæresten igen :-)

    God ferie!

    SvarSlet
  2. du må være verdens bedste kæreste! Og skønt med en ferie!

    SvarSlet
  3. Hils på Malta, der er også dejligt:)

    SvarSlet
  4. >Nille
    Du kan tro, jeg glæder mig! Til det hele :-)

    SvarSlet
  5. >Julia
    Det ved jeg ikke, om jeg er, men jeg gør mit for at være sådan en kæreste, som jeg også gerne selv vil have. En der giver plads, er loyal, bakker op og stadig bevarer sin egen integritet. Jeg har vendt disse måneders græsenkestand til en positiv ting - bruger en masse tid på Lotteting, får læst en del, nyder at have muligheden for at savne min kæreste. Det er slet ikke nogen dårlig ting. Men jeg er ikke sikker på, at jeg ville have det helt lige så afslappet med det, hvis vi havde barn/børn. Så er situationen en HELT anden. Og det er især her, jeg tager hatten af for dig og for at du bakker op om Johans karriere! Så måske er det i virkeligheden ikke mig, men dig der skal indstilles til den der kærestepris :-)

    SvarSlet
  6. >Sifka
    Det har jeg hørt og læst en del om - nu glæder jeg mig bare til selv at få syn for sagen. Jeg ved endnu ikke, hvor meget kæresten er nødt til at arbejde, mens jeg er der, men jeg er indstillet på at underholde mig selv. Jeg har på fornemmelsen, det ikke bliver spor svært :-)

    SvarSlet
  7. Det lyder meget spændende, Lotte, rigtig god tur!

    SvarSlet
  8. Rigtig god tur, det bliver skønt med lidt sol og varme. Og ikke mindst et glimt af kæresten, kan virkelig godt forstå at du savner ham - men også at du ikke vil sætte dig imod at han rejser.

    SvarSlet
  9. En forsinket farvel-hilsen og en for tidlig velkommen tilbage-hilsen sendes herfra.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!