30.10.09

(U)hygge på landet

I går tog jeg med brormand hjem, da han havde fri fra arbejde. Vi hentede niecebarnet og yndlingsnevøen i børnehaven og havde en rigtig hyggelig aften. Da ungerne var puttet og fasteren havde læst godnathistorie, gik vi ombord i Maltabilleder og chai og sniksnak om alt muligt. Fem minutter i dynetid gik det op for min bror, at han ikke havde nogen udklædning til den Halloween-fest familien skal til i aften. Ups! Det skulle gå stærkt og det måtte helst ikke koste alverden, så det endte med et slagtet dynebetræk. Og et rigtig godt grin.

- Men man skulle nok have været der...

2 kommentarer:

  1. Jeg tror bestemt, at man skulle have været der - for nedenunder dit indlæg får jeg links til annoncer for QI-test, smågrisefoder og bordplader???

    Interessant kobling!!!

    SvarSlet
  2. Ja Google reklamerne skifter og nu er det blegning af tænder (oven over Spøgelset) Det passer efter min mening helt fint :-)

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!