14.12.09

Decembersol


Knippelsbro 12. december 2009

8 kommentarer:

  1. Det er utroligt smukt! Men gid det var lidt senere på dagen end klokken 16 ...

    SvarSlet
  2. Det ér smukt.
    Eneste skår i glæden er det kissejaw, man har i København med at bure havneløbet inde mellem høje bygninger. Der burde være parker og brede promenader som visse steder ved Themsen, eller Spree, eller Seinen.

    SvarSlet
  3. Vi var der på næsten samme tid :-)

    SvarSlet
  4. >Madame
    Det vender jo heldigvis snart :-) I morgen faktisk... Jeg glæder mig også.

    SvarSlet
  5. >Aage
    Jeg trives også bedst med frit udsyn - det er nok derfor jeg holder mere af hav end af kanaler, floder og søer.

    SvarSlet
  6. >Marianne
    Vi var vist mange der var der på det tidspunkt ;-) Flere tusinde faktisk.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!