11.3.11

TARVELIGT TYVERI

Har lige fået en dybt frustrerende opringning fra havnen. Da skipper kom derud i dag, manglede begge sider i vores cockpittelt. Ikke som i "de er blæst af i stormen", men som i "der er sgu nogen, der har stjålet dem"! For fanden da, hvor er det TARVELIGT!
Jeg kan slet ikke begribe, at der er nogen, som kan finde på det. Teltet er specialsyet til båden og altså ikke en hyldevare, som bare passer hvor som helst. Og det mærkelige er, at intet andet er forsundet. Altså er røvhullet/røvhullerne gået specifikt efter siderne. Det er gennemført gement og det giver mig mavepine af skuffelse og arrigskab!

Tanken om, at nogen bevidst prøver at sabotere vores projekt, har strejfet mig, og det er godt nok ikke nogen rar tankerække, der kommer ud af det, så jeg prøver at undgå den. Men det lugter unægteligt...
Jeg er bare nødt til at slippe den tanke NU!

Nu kan vi så se frem til at skulle have syet nye (jeg håber godt nok, de stadig har tegningerne hos Kapell&Annat, så det ikke også kræver en ny opmåling), vente på produktionen og så æde den ekstraudgift. Det er sgu ikke sjovt, det her.


Jeg nærer et lillebitte mikroskopisk og sølle håb om, at det er firmaet som har syet teltet, der ved en fejl har hentet siderne - vi har tidligere fået lavet nogle rettelser, men det er jo længe, længe siden og alt er afsluttet og betalt. Men det kan vi ikke få opklaret før på mandag. 

7 kommentarer:

  1. >M
    Ja, det er fandme ØV! Jeg fatter det slet ikke. Det er simpelthen så USSELT!

    SvarSlet
  2. >Pernille
    Præcis min tanke, da jeg fik det at vide. NEJ!

    SvarSlet
  3. Vad så med försäkring? Eller kan man inte få det för så "lättstulna" ting?
    Men det är bara så LÅGT att plocka till sig andras grejor!
    Förstår precis din frustration!

    SvarSlet
  4. WHAT??? Helt ærligt, hvad (indsæt-selv-passende-eder-og-forbandelser) ligner det? Tarveligt er vist det helt rigtige ord.

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!