27.7.11

Kram og kage

I december sidste år blev tanken om at vende tilbage til Åland gødet med en telefonsamtale. Nu er tanken blevet til virkelighed, og netop nu sidder jeg og skriver disse ord i køkkenet hos Karin og Uffe, som har Pettas Ekologiska Bageri & Café her i Geta på Åland.






Det er præcis så hyggeligt og rart, som jeg havde forestillet mig. Og ja, brødet smager himmelsk (for ikke at tale om den chokoladekage, vi lige har fået til dessert)!
Nogen gange skal man ikke tænke så meget, men bare handle. Især når gevinsten omfatter både kram og kage.

(Jeg kan i øvrigt anbefale Pettas blog til de af jer, som holder af små gode historier, smukke billeder og stemningsfulde indlæg)

3 kommentarer:

  1. Jag känner doften av de goda bröden bara genom att se på bilderna!Ha en god tur söderut också!

    SvarSlet
  2. Tack för rara ord, Lotte!
    Jag ser ju helvild ut på bilden, haha...men det var ju full fart:)

    Knusknus!

    SvarSlet
  3. Det er godt, at jeg hev boller ud af ovnen for en time siden. Ellers kunne jeg måske godt komme til at trænge, når jeg ser dine billeder, hehe.....

    SvarSlet

Jeg vil gerne høre din mening og holder meget af kommentarer. Det er ikke altid, jeg er så hurtig til at svare på dem, som jeg ville ønske, men de bliver læst hver eneste én!